Суббота, 16.12.2017, 00:51
Приветствую Вас Гость | RSS

 Сайт средней школы №4 г.Петропавловска

Наш опрос
Какой ваш любимый предмет?
Всего ответов: 325
Наши друзья
Сайт сетевого сообщества "Лидеры образования.СКО"Сетевое сообщество

Каталог файлов

Главная » Файлы » Разработки уроков по казахскому языку и литературе

Ересектер тобында қазақ тілінен ашық сабақ жоспары. Үй құстары. Брімжанова Қ. Б
19.01.2016, 13:36

№ 4 орта мектебі

«Қарлығаш» шағын орталығы

 

 

 

Үй құстары

Ересектер тобында қазақ тілінен ашық сабақ  жоспары

 Брімжанова  Қ. Б

Петропавл қаласы

2014-2015 оқу жылы

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы.

Технологическая карта организованной учебной деятельности.

Образовательная область/Білім беру аймағы:  Қатынас

 Раздел/Бөлімдер: Қазақ тілі

Тема/Тықырыбы:  Үй құстары

Цель/Мақсаты:

«Үй құстары» тақырыбы бойынша сөздік қорларын кеңейту; «мынау не?», «неше?», «қандай?» деген сұрақтарға дұрыс жауап беруге үйрету. Сөздердің дұрыс айтылуын үйрету.  Эмпати  (басқаның орнына өзін қою қабілеті), аяныштылық, уайымдау тәрбилеу.

Сөздік қоры: тауық, әтеш, үйрек, қаз, күркетауық, балапан, үй құстары 

           Этапы

Деятельности

Іс-әрекет кезендері

Действия воспитателя

Тәрбиешінің Іс-әрекет

Действия детей

Балалардың  Іс-әрекет

 

Мотивациялық-    танымдық

   Мотивационно – побудительный

-Сәлеметсіздерме, балалар!

Шаттық шеңбері:

Арайлап таң атты

Алтын сауле таратты

Жарқырайды қаламыз

Жадырайды даламыз

Қайырлы күн, достарым!

Қайырлы күн, қонақтар!

 

-Балалар көңіл күйлерін қалай болды?

-Сабаққа дайынсындар ма?

-Ал  қазір бізде қандай сабақ?

-Біз сендермен қандай Республикада  тұрамыз?

-Қарандаршы,  мына суретте кім бейнеленген?

-Ал мына суреттерде нелер  бейнеленген?

-Туымызда нелер бейнеленген?

 

-Елтаңбамызда нелер бейнеленген?

 

 

-Жылдың неше мезгілі бар?

-Кім оларды атап береді?

 

 

-Қазір жылдың қай мезгілі?

-Көктем айларын атандаршы?

-Көктем мезгіліне тән қандай табиғат құбылыстарын білесіңдер?

-Балалар мен сендерді қонақтарға “Көктем келді” әнін орындап беруге шақырамын.

Амандасады.

 

 

Шаттық шеңберіне тұрады.

 

 

 

-Жақсы болды.

-Дайынбыз.

-Бізде қазақ тілі.

-Қазақстанда тұрамыз.

-Елбасы.

 

-Рәміздер.

 

-Күннің көзі,ою-өрнек, қыран құс.

-Шаңырақ, пырақ, жұлдыз, уық.

 

-Жылдың 4 мезгілі бар.

-Қыс, көктем, жаз, күз.

-Қазір көктем.

 

Балалардың жауаптары.

Ұйымдастырушылық-ізденушілік

 

 

 

 

 

 

 

Организационно-поисковый

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рефлекстік-үйлесімділік

Рефлексивно – коррегирующий

-Балалар, қарандаршы бізге хат келіпті? Кімнен келді екен? Оқып көрелік? Хатты бізге Сауле жазыпты. Ол бізге жасырылған жұмбақтар жіберіпті.  Шешімдерін тауып көреміз бе?

Сьем червя, попью водицы

Хлебных крошек поищу

А потом снесу яичко

Ребятишек угощу.

 (тауық - курица)

Встает на заре

Поет во дворе

На голове гребешок

А зовут его.

(әтеш - петух)

По лужку он гордо бродит

Из воды сухим выходит

Носит красные ботинки

Дарит мягкие перинки.

      (қаз - гусь)

     Пестрая крякуша ловит лягушек

(үйрек - утка)

Весь я золотистый

Мягкий и пушистый

Я у курицы ребенок

А зовут меня                                                     

/балапан- цыпленок/

Ойын: «Қандай құс?»

Мақсаты: берілген суреттердегі үй құстары мен дала құстарын атап, оларды  екіге бөліп топтайды.

 

-Жарайсындар, балалар! Құстар атауларын жақсы біледі екенсіңдер. Ал сендер құстар туралы тақпақтар білесіндер ме? Кім айтып береді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті:

Балалар бәріміз бірге балапан биін билейік.

 

 

Ойын: «Кім жылдам жинайды?»

Мақсаты: берілген қиындыларды тез жинап, құсты атау.

-Өте керемет балалар! Жарайсыңдар!

 

Дыбыстық жаттығу:

-Балалар, үй құстарының өздерінің ерекше дыбыстаулары бар, қане бір сәтке бәріміз өзімізді үй құстарына ұқсатып, олар сықылды дауыстап  көрелік.

Қаз: қаңқ, қаңқ, қаңқ  -  дейді

Тауық: қыт, қыт, қыт - дейді

Үйрек: быт, быт, быт - дейді

Балапан: шиқ, шиқ, шиқ - дейді

Жаңылтпаш:

Үйір, үйір үйректі

Үйірге кім үйретті?

Үйір, үйір үйректі

Үйірге өзім үйреттім.

-Жарайсындар,  балалар! Өте жақсы!

-Балалар біз бүгін сабақта не істедік?

-Сабақ сендерге ұнады ма?

Мен сендерді «Ұшты-ұшты » ойының ойнауға  шақырамын.

-Сабақ аяқталды. Сау болыңдар!

 

 

Балалар қызығады.

 

Балалар жұмбақ шешуге келіседі.

 

 

 

 

Жұмбақ шешімдерін тауып, құстардың қазақша атауларын қайталайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Балалар ойнайды.

 

 

 

 

Балалар білетін тақпақтарын айтып береді.

 

 

Балапанын тауық

Қызғанады жаман

Қанатымен жауып

Санатпады маған.

 

Басында қызыл айдары

Таңертеңмен тұрады

Уақытпен оятып

Мың алғысқа қалады.

 

 

Шарлап келіп даланы

Үйіме үйін салады.

 

Қонып алып жарға

Қарқылдайды қарға.

 

Қимылмен  билеп сергіту сәтін орындайды.

 

 

Балалар қиындыларды жинайды, құсты атайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

Мұғаліммен бірге қайталайды.

 

 

Мұғаліммен бірге қайталайды.

 

 

 

Балалардың жауаптары.

 

Балалар қуанып ойнайды.

Қоштасады.

Күтілетін нәтиже:

Білуге тиіс: құстардың атауын білдіретін сөздерді; үй құстарын дала құстарынан ажырата білу

Талапты болу: сөздік қорын молайту, сөздік қорларын өмірде қолдана білуге дағдыландыру; танымдық білімдерін кеңейту.

Қолынан келуі тиіс: қойылған сұрақтарға дұрыс жауап беруге, жаттауға; сергіту сәттерді орындау; ойындарға қатысу.

Категория: Разработки уроков по казахскому языку и литературе | Добавил: школа
Просмотров: 1054 | Загрузок: 0 | Комментарии: 3 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Форма входа
Поиск
Время и дата

При копировании материалов обязательна ссылка на сайт shkola4.ucoz.net © 2017
Сделать бесплатный сайт с uCoz

%